ارتقا و تکمیل طرح صنعتی سازی آشپزخانه های دانشجویی دانشگاه تبریز

به گزارش وبلاگ عالی، سه دستگاه فر کامبی استیمر مدل icombi pro سایز 202 برای تجهیز آشپزخانه­های دانشجویی دانشگاه تبریز خریداری و نصب شد.

ارتقا و تکمیل طرح صنعتی سازی آشپزخانه های دانشجویی دانشگاه تبریز

به گزارش خبرنگار استانهای وبلاگ عالی، سه دستگاه فر کامبی استیمر مدل icombi pro سایز 202 برای تجهیز آشپزخانه­های دانشجویی دانشگاه تبریز خریداری و نصب شد.

معاونت دانشجویی دانشگاه تبریز به منظور ارتقاء سطح کیفی تغذیه دانشجویی و بعلاوه صرفه جویی در مصرف روغن و حامل های انرژی و تکمیل طرح صنعتی سازی آشپزخانه های دانشجویی دانشگاه تبریز، 3 دستگاه فر کامبی استیمر مدل icombi pro سایز 202 خریداری، نصب و راه اندازی کرده است.

قابلیت پخت انواع غذا ها در دمای 70 تا 300 درجه سانتیگراد و رطوبت 0 تا 100 درصدی، افزایش سرعت پخت این فر ها نسبت به روش های سنتی حداقل 5 تا 10 برابر، صرفه جویی مصرف روغن در پخت انواع غذا های سرخ کردنی مثل ماهی، شنیسل و کوکو و ... تا 95 درصد، صرفه جویی گاز80 تا 90 درصد، تحول در تعداد و تنوع منوی غذای دانشجویی، قابلیت کنترل بسیار بالای دما و رطوبت در این فر ها و حفظ ریزمغذی های انواع غذا ها، کیفیت بالای قطعات و تکنولوژی بی نظیر، کیفیت غذای پخته شده و یکنواختی پخت و بعلاوه سلامت غذا در این دستگاه ها، ایجاد تنوع روش های پخت و کیفیت و سلامت بیشتر غذا و ... از مزایای استفاده از فر کامبی استیمر اعلام شده است.

گفتنی است؛ در کنار ماشین های ظرفشویی مایکو ساخت کشور آلمان و استفاده از تکنولوژی بخار و تامبلر و سایر دستگاه های موجود، راه اندازی این فر ها جایگاه دانشگاه تبریز را به عنوان اولین دارنده آشپزخانه تمام صنعتی در کشور تثبیت نمود و این امر در ارائه غذایی سالم و با کیفیت عالی به دانشجویان عزیز نقش مهمی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ارتقا و تکمیل طرح صنعتی سازی آشپزخانه های دانشجویی دانشگاه تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقا و تکمیل طرح صنعتی سازی آشپزخانه های دانشجویی دانشگاه تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید