اُمیکرون به بندر ماهشهر هم رسید

به گزارش وبلاگ عالی، رئیس شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر گفت: ابتلای 3نفر به سویه اُمیکرون در این شهرستان قطعی شده است.

اُمیکرون به بندر ماهشهر هم رسید

وبلاگ عالی اهواز - محمد شنبدی گفت : متأسفانه امروز 3 مورد از نمونه هایی که تحت عنوان نمونه مشکوک به اُمیکرون به تهران ارسال شده بود قطعیت اُمیکرون بودنش ثابت شد و به این ترتیب رسما این سویه از پشت دیوارهای شهر به پشت در منازلمان رسیده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر می گوید: با توجه به سرعت بالای شیوع سویه اُمیکرون از همشهریان عزیز تقاضا داریم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نموده و نسبت به دریافت دُز سوم واکسن کرونا سریعا اقدام کنند.

این مقام مسئول از مسئولین شهرستان درخواست کرد آمادگی خود را جهت مقابله با این ویروس منحوس حفظ نموده و همچنان یاری یار کادر درمان باشند.

پیش از این معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز گفته بود که موارد ابتلا به اُمیکرون در سطح کشور در حال افزایش است و آزمایشگاه انستیتو پاستور تهران ابتلای مواردی به اُمیکرون در چند شهر خوزستان را تایید نموده است.

به گفته علوی هر دو سه روز موارد ابتلا به اُمیکرون دو برابر می گردد و بر اساس آنالیز های تازه روی سویه اُمیکرون، کسانی که سه دوز واکسن دریافت نموده اند بیش از 70 درصد در برابر این سویه ایمنی دارند.

او بعلاوه امروز گفت: همزمانی بروز سویه های اُمیکرون و دلتا می تواند خطرناک باشد و علاوه بر افزایش انفجاری موارد ابتلا، موارد مرگ را هم افزایش دهد.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اُمیکرون به بندر ماهشهر هم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اُمیکرون به بندر ماهشهر هم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید