زمان عرضه گوشی های میان رده تازه سری A سامسونگ

به گزارش وبلاگ عالی، گوشی های میان رده سامسونگ سری A 2022 بسیار محبوب هستند و تا امروز شایعات و برآورد های فراوانی در خصوص آن ها منتشرشده است. در نهایت با انتشار یک پوستر نو تعیین شد که گوشی های به جای مانده از این سری در 17 مارس معرفی می شوند.

زمان عرضه گوشی های میان رده تازه سری A سامسونگ

به گزارش وبلاگ عالی، اگرچه سری گلکسی اس سامسونگ بیشترین تبلیغات را در طول سال دارد، اما در عمل پرفروش ترین گوشی های سامسونگ همواره سری مقرون به صرفه قیمت و میان رده گلکسی A بوده است. شایعات منتشر شده و گواهی های ایمنی الکترونیکی دریافت شده به وسیله دستگاه های آینده سامسونگ گلکسی A33، A53 و A73 در چند هفته گذشته در فضای مجازی مشاهده شده اند که حاکی از عرضه آن در آینده نزدیک است. خاتمه یک گزارش نو نشان داد که بالاخره چه زمانی سری A سامسونگ 2022 را خواهیم دید.

افشاگر معروف دنیای فناوری با نام مستعار Evleaks این خبر نو را منتشر نموده است. این افشاگر سرشناس پوستر تبلیغاتی رویداد آینده Galaxy A سامسونگ را در توییتر به اشتراک گذاشته است. به نظر می رسد که سامسونگ میخواهد نوترین سری گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی A 2022 خود را در روز پنج شنبه 17 مارس (26 اسفند)، به وسیله وبسایت Samsung.com معرفی کند. چنان که می دانیم، شرکت سامسونگ گوشی گلکسی A52 و A72 سال گذشته را نیز در 17 مارس در سطح جهانی عرضه نموده بود.

این پوستر مستقیماً به هیچ یک از نکات برجسته سری گلکسی A 2022 سامسونگ اشاره نمی نماید، بلکه از ابزار های ظریف طراحی گرافیکی استفاده نموده است. از تیزر های clipart روی پوستر می توان به بعضی از مشخصات برجسته این سری پی برد. در این سری نو، صفحه نمایش و دوربین نسبت به نسل قبلی خود بهبود یافته است. بهبود قابلیت های عکاسی در نور کم و مقاومت در برابر آب نیز از قابلیت های نو سری گلکسی A 2022 است.

از آنجایی که برجسته ترین رویداد 2022 سامسونگ، عرضه گوشی های گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 خواهد بود، شرکت سامسونگ در واقع تصمیم گرفت که هفته گذشته بی سر و صدا دستگاه های پایه سری A سامسونگ، یعنی سامسونگ گلکسی A13 و A23 را عرضه کند. علیرغم این که این دو دستگاه، گوشی های هوشمند سطح پایین هستند، باز هم گزینه های بسیار جذابی برای کاربرانی هستند که قصد ندارند هزینه زیادی برای گوشی خرج نمایند.

هر دو گوشی گلکسی A13 و A23 سامسونگ نسخه های پیشرفته تری نسبت به مدل های قبلی هستند. این گوشی ها با یاری محافظ Corning Gorilla Glass 5 برای نمایشگر جلویی دارای دوام بیشتری شدند. این محافظ در گوشی گلکسی نوت 9 نیز به کار رفته است.

باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی این دستگاه برای مدت طولانی تری شارژ نگه می دارد و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می نماید. این سرعت شارژ برابر با سرعت شارژ مدل پایه گوشی پرچمدار گلکسی S22 است و در مقایسه با سرعت شارژ 15 واتی سال گذشته موجود در گلکسی A12 و A22 پیشرفت قابل توجهی داشته است.

دوربین های این دو گوشی نیز ارتقا یافته است. اگر دستگاه های سطح پایه سامسونگ در امسال دارای این سطح از ارتقا هستند، پس جالب است که ببینیم این شرکت چه ویژگی های نوی در میان رده های 2022 خود ارائه می نماید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "زمان عرضه گوشی های میان رده تازه سری A سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان عرضه گوشی های میان رده تازه سری A سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید