فخری: قول می دهیم لباس کاروان در بازی های آسیایی برترین باشد، فدراسیون فوتبال قول داده تا آخر همین ماه تکلیف قرارداد کادرفنی تیم امید را تعیین کند

به گزارش وبلاگ عالی، سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی گفت: قول می دهیم کاروان ایران یکی از برترین شرایط پوشش لباس را در بازی های آسیایی خواهد داشت.

فخری: قول می دهیم لباس کاروان در بازی های آسیایی برترین باشد، فدراسیون فوتبال قول داده تا آخر همین ماه تکلیف قرارداد کادرفنی تیم امید را تعیین کند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ عالی، پیمان فخری در نشست خبری در خصوص بازی های آسیایی 2022 بیان نمود: تا الان 1050 ورزشکار، مربی و سرپرست در سایت بازی ها ثبت نام شده اند. 26 فدراسیون به طور کامل مدارک خود را داده اند و پنج فدراسیون هم قرار است مدارک را بدهند و درگیر انتخابی بوده اند و این فرصت را داده ایم تا لحظه آخر اسامی را بدهند. از فدراسیون ها بازدید دوره ای داریم و از رییس کمیته ملی المپیک تشکر می کنم که در این ماه های آخر سال تزریق اقتصادی انجام می دهد و هیچ کدام از درخواست اقتصادی فدراسیون ها از سوی کمیته ملی المپیک رد نشده است تا اردوها را برگزار و اعزام های خود را انجام دهند.

فخری در خصوص انتخاب لباس کاروان توضیح داد: در آینده نزدیک خبرهای خوشی را اعلام می کنیم و لباس های خوبی در حال انتخاب است و قول می دهیم یکی از برترین شرایط پوشش لباسی کاروان خواهد بود.

او در خصوص پرواز به چین گفت: برای پرواز به چین منتظریم ببینیم محدودیت های پروازی به چین لغو می گردد یا نه . اگر امکان پرواز روزانه نباشد باید پرواز چارتری باشد. اگر مانند المپیک محدودیت های ترک دهکده در 48 ساعت بعد مسابقه باشد، ممکن است کار سخت باشد. چون در 4 مرحله اعزام و برگشت داریم و ممکن است بعضی ورزشکاران تا 5 روز بعد در دهکده بمانند تا پرواز تکمیل گردد.

او در پاسخ به این پرسش که لباس کاروان از برند ایرانی خواهد بود یا خارجی گفت: اجازه بدهید نهایی گردد شرح کامل را می دهم. فکر می کنم تا دو جلسه دیگر در ستاد بازی ها نهایی گردد و سپس اعلام می کنیم. سعی می کنیم وقت را از دست ندهیم.

او در خصوص کتابچه پروتکل های کرونا گفت: هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است و پیش نویسی اعلام نموده اند و قطعا پروتکل کرونا را خواهند داشت. حتی شورای المپیک آسیا نسبت به قرنطینه اعلام نگرانی نموده بود.

فخری در خصوص فرصت فدراسیون ها برای اعلام اسامی بیان نمود: در خیلی از رشته ها عنوان شد تا خرداد ماه فرصت دارند تا اگر پیشرفت محسوسی داشته باشند در بازی های آسیایی شرکت نمایند. این موضوع انگیزشی است. به جز رشته هایی که شانس کسب مدال هستند، سایر رشته ها در مسابقاتی که در پیش دارند حاضر می شوند که نتایج آنها ورودی برای حضور در بازی های آسیایی است .

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فخری: قول می دهیم لباس کاروان در بازی های آسیایی برترین باشد، فدراسیون فوتبال قول داده تا آخر همین ماه تکلیف قرارداد کادرفنی تیم امید را تعیین کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فخری: قول می دهیم لباس کاروان در بازی های آسیایی برترین باشد، فدراسیون فوتبال قول داده تا آخر همین ماه تکلیف قرارداد کادرفنی تیم امید را تعیین کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید