کنفرانس کارآفرینی اجتماعی با رویکرد گردشگری برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ عالی، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، کنفرانس کارآفرینی اجتماعی با رویکرد گردشگری برگزار می گردد.

کنفرانس کارآفرینی اجتماعی با رویکرد گردشگری برگزار می گردد

دکتر غلامحیدر ابراهیم بای سلامی، دبیر علمی کنفرانس کارآفرینی اجتماعی با رویکرد گردشگری گفت: این کنفرانس در راستای تحقق اهداف راهبردی دانشگاه تهران مبنی بر مسئولیت پذیری اجتماعی و ضرورت کارآفرینی اجتماعی و بعلاوه پیشرفت، عدالت اجتماعی و پایداری و حفظ محیط زیست و توسعه گردشگری در ایران، به عنوان یکی از رسته های اصلی این راهبرد و ساماندهی دانش و پژوهش ها در این خصوص و هماهنگی برای سیاست گذاری، آموزش مفاهیم نو و راهبردی، برنامه ریزی و یاری به تدوین برنامه هفتم توسعه مالی اجتماعی ایران برگزار می گردد.

محورهای کنفرانس شامل کارآفرینی اجتماعی و جامعه پایدار و هوشمند، کارآفرینی اجتماعی و گردشگری پایدار (اشتغالزایی، فقرزدایی، توانمندسازی و کاهش نابرابری) ، توسعه مقاصد گردشگری پایدار، حفظ محیط زیست و مصرف بهینه آب، اقتصاد مشارکتی، نوآوری و فناوری های نوین در گردشگری پایدار، فرصت های کارآفرینانه در گردشگری ورزشی و سلامت است.

اهداف این کنفرانس که برای نخستین بار از سوی دانشگاه تهران برگزار می گردد، یاری به ساماندهی دانش، سیاست گذاری و برنامه ریزی برای توسعه کارآفرینی اجتماعی، مسئولیت اجتماعی، توسعه گردشگری پایدار و آمایش سرزمین بر اساس نوآوری و استفاده از فناوری های نوین در آستانه برنامه هفتم توسعه مالی و اجتماعی اعلام شده است.

این کنفرانس به ریاست جهانگیر یدالهی فارسی برگزار می گردد و غلامحیدر ابراهیم بای سلامی، دبیر علمی و سید مهران جوادی نیا، دبیر اجرایی این کنفرانس هستند.

آخرین زمان ارسال مقاله ها به این کنفرانس نیز پانزدهم دی 1400 اعلام شده است. مقاله ها به آدرس ایمیل [email protected] باید فرستاده گردد. این کنفرانس قرار است 21 دی 1400 برگزار گردد.

منبع: همگردی

به "کنفرانس کارآفرینی اجتماعی با رویکرد گردشگری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس کارآفرینی اجتماعی با رویکرد گردشگری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید