والیبال

تندروان: بازیکنانم متقاعد نشده اند که در فینال بازی می کنند، شایسته پیروزی در ست پنجم بودیم

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان مدعی شد تیمش شایسته فزونی در ست پنجم بازی نخست فینال لیگ برتر والیبال بوده است.

13 فروردین 1400

با تمام قوا مقابل ورامین بازی کردیم

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم هراز آمل با نتیجه 3 بر صفر تیم شهرداری ورامین را شکست داد.

6 دی 1399

تعویق زمان برگزاری برخی رویدادهای والیبالی کشور

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال میلاد تقوی گفت: امیدوار بودیم شرایط کشور به گونه ای پیش برود که برخی رویدادهای ساحلی و قهرمانی رده های سنی کشور را در تیرماه برگزار کنیم.

21 مرداد 1399

شرایط کاروان المپیک بعد از 10 ماه، افزایش سهمیه ها تا انتها سال

به گزارش خبرنگاران، فراگیری ویروس کرونا و دامنه گسترده بحران آنکه خیلی از کشورهای دنیا را تحت الشعاع قرار داده، بازی های المپیک تابستانی و برگزاری سی و دومین دوره این بازی ها را هم با اما و اگرهایی همراه کرد اگرچه هفته گذشته مسئولان کمیته بین المللی...

5 اردیبهشت 1399

هتل افسوس پرینسس (Ephesus Princess) کوش آداسی

هتل 5 ستاره افِسوس پرنسس (Ephesus Princess) یکی از هتل های مجلل شهر کوشی آداسی است و تا مرکز این شهر هشت کیلومتر فاصله دارد.

14 بهمن 1398

کولاکوویچ برای والیبال بار فنی نداشت، بازیکنان والیبال زده شدند

جبار قوچان نژاد در مصاحبه با خبرنگاران درباره نتایج تیم ملی والیبال در رقابت های جام جهانی گفت: عملکرد تیم ملی در دو بخش قابل ارزیابی است، بخش اول زحماتی است که بازیکنان جوان و با تجربه کشیدند، از جان و دل مایه گذاشتند و در انتها نیز همه خسته شدند. عملکرد...

13 آذر 1398

نتایج و جدول رده بندی در سرانجام روز پنجم، ایران در صندلی هشتم

به گزارش خبرنگاران، چهاردهمین دوره رقابت های جام جهانی والیبال از روز سه شنبه (9 مهرماه) با حضور تیم های برزیل، آمریکا، ژاپن، لهستان، مصر، آرژانتین، روسیه، ایران، استرالیا، ایتالیا، کانادا و تونس به میزبانی ژاپن شروع شده است.

20 آبان 1398