برای ماجراجویی در برمودا آماده اید؟

به گزارش وبلاگ عالی، ماجراجویی در جزیره برمودا

برمودا جزیره ای بریتانیایی است که در شمال دریای آتلانتیک واقع شده است. این جزیره به سواحل ماسه ای و خانه های رنگارنگش معروف است. در کنار این ها، برمودا یک منطقه پرطرفدار برای عاشقان ماجراجویی در جهان است. شیرجه زدن از بالای صخره ها در آب زلال این جزیره، گردش در طبیعت منحصر به فرد، کشف زیبایی غارهای کریستال و دوچرخه سواری در سواحل، از فعالیت هایی هستند که این جزیره را برای افراد اهل هیجان و ماجراجویی به مقصد مناسبی تبدیل نموده است. با خبرنگاران همراه باشید تا با فعالیت هایی که می توانید در این جزیره انجام بدهید و ماجراجویی در برمودا آشنا شوید.

برای ماجراجویی در برمودا آماده اید؟

صخره نوردی

برمودا یک مقصد عالی برای علاقمندان به کوهنوردی است. یکی از ویژگی هایی که این جزیره را به مقصدی عالی برای کوهنوردی و صخره نوردی تبدیل نموده است، وجود آب در زیر صخره ها است که باعث می گردد در صورت سقوط صدمه جدی نبینید. بلند ترین صخره برمودا را می توانید در پارک گریت هِد پیدا کنید که 30 متر ارتفاع دارد و ظاهرش شما را به هیجان می آورد. توصیه می گردد برای صخره نوردی در این منطقه، از افراد حرفه ای یاری بگیرید.

قایق سواری

برمودا به سواحل فوق العاده زیبا و خلیج های کوچک و پنهان معروفیت دارد. چه راهی بهتر از اینکه این زیبایی ها را با یک قایق کشف کنید. در این سواحل هم می توانید به صورت گروهی قایق سواری کنید و هم می توانید قایق و پاروی مخصوص به خودتان را اجاره کنید و به ماجراجویی بپردازید. یک کار هیجان انگیز دیگر این است که می توانید قایق هایی را اجاره کنید که کف شیشه ای دارند و علاوه بر لذت بردن از چشم انداز ها زیبای اطراف، از چشم انداز مجذوب کننده زیرپایتان هم به هیجان بیایید.

دوچرخه سواری

یکی از برترین راه هایی که می توانید به وسیله آن چشم انداز ها فراموش نشدنی برمودا را کشف کنید، دوچرخه سواری در سواحل این جزیره است. یکی از راه های متداولی که بیشتر دوچرخه سواران از آن می گذرند، راستا 18 مایلی راه آهن قدیمی است که کمی بعد از دوران جنگ جهانی دوم به طور کامل بسته شد. 40 سال بعد از این تاریخ، این راستا به راهی سرسبز و فوق العاده دیدنی برای دوچرخه سواری تبدیل شد. اگر در پی تجربه هیجان انگیز تری هستید بهتر است به پارک فری ریچ بروید. این راستا کوهستانی 68 مایلی، حسابی توانایی دوچرخه سواری تان را به چالش می کشد.

غواصی

اگر در آب های زیبای برمودا غواصی کنید، می توانید دنیای نو و فوق العاده زیبایی را در آن ها کشف کنید. از شنا در کنار لاکپشت ها گرفته تا ماهی های دیدنی این دریا و صخره های مرجانی، در این جزیره می توانید طیف بزرگی از موجودات آبی و زندگی زیر دریا را کشف کنید. در آب های این جزیره می توانید کشتی های غرق شده را ببینید. جالب است بدانید، خرابه های کشتی های این دریا، الهام بخش نویسنده فیلم معروف آرواره ها شد.

منبع: الی گشت

به "برای ماجراجویی در برمودا آماده اید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای ماجراجویی در برمودا آماده اید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید