خودرو

چطور به موقع به فرودگاه و پرواز برسیم؟

نکاتی برای به موقع رسیدن به فرودگاهیکی از نگرانی هایی که در مورد سفر هوایی داریم به موقع رسیدن به فرودگاه است. امیدواریم تا به حال از پرواز جا نمانده باشید، اما اگر این اتفاق برایتان پیش آمده باشد می دانید که چقدر ناخوشایند است. در این مطلب می خواهیم یک...

20 فروردین 1401

برای ماجراجویی در برمودا آماده اید؟

ماجراجویی در جزیره برمودابرمودا جزیره ای بریتانیایی است که در شمال دریای آتلانتیک واقع شده است. این جزیره به سواحل ماسه ای و خانه های رنگارنگش معروف است. در کنار این ها، برمودا یک منطقه پرطرفدار برای عاشقان ماجراجویی در جهان است. شیرجه زدن از بالای صخره...

14 اسفند 1400

تحول گردشگری در جهان هوشمند

گردشگری و تحول دیجیتالی شعار روز جهانی گردشگری در سال 2018 است و لازم است در دستور کار توسعه شهرها قرار گیرد.

13 اسفند 1400

بدترین تله های توریستی جهان را بشناسید

در بین شهرها و جاذبه های دیدنی جهان، تعدادی از آن ها هستند که بیشترین تبلیغ در خصوص آن ها شده است و هر ساله تعداد زیادی جهانگرد به این منطقه ها سفر می نمایند؛ اما آنچه در واقعیت می بینند با آنچه تبلیغ شده، بسیار فرق دارد.

9 اسفند 1400

اعضای تازه هیات مدیره سایپا معرفی شدند

تهران (پانا) - سه عضو تازه هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا معرفی گشتند و بر این اساس علیمردان عظیمی به عنوان رئیس هیأت مدیره و محمدعلی تیموری به عنوان مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا معرفی گشت.

29 بهمن 1400

پیش بینی بورس در زمستان 1400 ، فرایند رشد بورس شروع شده است؟

به گزارش خبرنگاران، بازار سهام پس از افت و خیزهای فراوان در هفته گذشته طی چهار روز معاملاتی پیش فرایند رو به رشدی داشته است. کارشناسان معتقدند این فرایند ماندگار است و احتمال بازگشت شاخص کل بسیار کمرنگ است.

24 بهمن 1400

آیا کیپ تاون اولین شهر خشک جهان می شود؟

امکان دارد امسال برای اولین بار در جهان، آب یک شهر بزرگ تمام شود. کیپ تاون واقع در آفریقای جنوبی، شهری با مساحتی به اندازه لس آنجلس در یک قدمی بزرگ ترین خشک سالی تاریخ واقع شده است.

21 بهمن 1400

ارتقا و تکمیل طرح صنعتی سازی آشپزخانه های دانشجویی دانشگاه تبریز

سه دستگاه فر کامبی استیمر مدل icombi pro سایز 202 برای تجهیز آشپزخانه­های دانشجویی دانشگاه تبریز خریداری و نصب شد.

17 بهمن 1400

حضور مدیرعامل بیمه تعاون در پنل تحول دیجیتال در صنعت بیمه و مدیریت ریسک و پیشگیرانه خسارت

خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل بیمه تعاون در پنل تحول دیجیتال در صنعت بیمه و مدیریت ریسک و پیشگیرانه خسارت پژوهشکده بیمه حضور خواهد داشت.

12 بهمن 1400

شهر بدون خودرو در کره جنوبی

کره جنوبی به تازگی از طرح شهر 10 دقیقه ای شگفت انگیز بدون خودرو رونمایی کرده شهری که ساکنان آن می توانند به سرعت به تمام امکانات رفاهی از استخر ها تا سینما ها دسترسی داشته باشند.

10 بهمن 1400

کاهش قیمت خودروهای مدل 94

قیمت خودروهای مدل 94 در بازار آزاد بین 500 هزار تا دو میلیون تومان کاهش یافته است.

8 بهمن 1400

معرفی دانشنامه جامع سوله سازی

از آنجا که ایران یک کشور در حال توسعه می باشد، رشد شهرک های صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از ارکان اصلی شهرک های صنعتی سوله ها هستند.

1 بهمن 1400

8 راهکار ساده برای بی خوابی نیمه شب

معمولاً محققان و کارشناسان برای افرادی که ساعت 3 شب بیدار می شوند و نمی توانند بعد از گذشت 20 دقیقه دوباره نمی توانند بخوابند توصیه هایی دارند: ساعت را نادیده بگیرید، از رختخواب بیرون بیایید و یک فعالیت آرامش بخش انجام دهید. سپس، هنگامی که دوباره احساس...

25 دی 1400

سیستم حمل ونقل در لائوس

آشنایی با سیستم حمل ونقل در لائوس می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. باوجود گزینه های حمل ونقل متنوعی که دارد، مسافرت در آن طولانی است و جاده ها را معمولاً سیل برده و یا بدون آسفالت است. علاوه بر دسترسی به توک توک در همه جا، انواع دیگری از سیستم حمل ونقل...

22 دی 1400

پیاز کوهی و خواص درمانی آن

پیاز کوهی که به آن سیر کوهی نیز گفته می شود؛ از منابع غذایی طبیعی است که در طب اسلامی، گیاهی دارویی محسوب می شود. خواص پیاز کوهی بی شمار است. در این مقاله قصد داریم خواص پیاز کوهی را برشماریم تا با این ماده طبیعی با ارزش بیشتر آشنا شوید.

29 آبان 1400

ریزش قیمت خودروهای خارجی، تالیسمان هم قیمت دنا می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، اگرچه هنوز مصوبه آزادسازی واردات خودرو در مجلس و شورای نگهبان نهایی نشده، اما مخالفت ها کمی کاهش یافته است.

27 آبان 1400

تجار بنگلادش از ظرفیت سنگ استان مرکزی بی اطلاعند

خبرنگاران/مرکزی سفیر بنگلادش در ایران گفت: تجار بنگلادش از ظرفیت و تنوع صنعت سنگ در استان مرکزی بی اطلاع هستند.

8 آبان 1400

آنالیز و معرفی هتل های معروف تهران

هتل هایی در شهر بزرگ تهران وجود دارد که تمامی امکانات مورد احتیاج افراد برای اقامت مطمئن و بدون دغدغه و باآرامش در آن به چشم می خورد و آمادگی استقبال و پذیرایی از مخاطبان خود را دارد.افراد بی شماری هستند که حتی برای اقامت کوتاه مدت هم دارا بودن امکانات...

18 مهر 1400

اعتبارات احداث بزرگراه در سیستان و بلوچستان امسال به 750 میلیارد تومان افزایش یافت

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور گفت: اعتبارات احداث بزرگراه و راه اصلی در سیستان و بلوچستان از 260 میلیارد تومان سال 99 با افزایش 300 درصدی امسال به 750 میلیارد تومان رسیده است.

27 شهریور 1400

اعلام نتایج قرعه کشی فروش فوری سایپا

به گزارش خبرنگاران، در این مرحله از فروش فوری چهار محصول شامل کوییک دنده ای (رینگ فولادی)، کوییکR، سایناS و کوییکS به صورت فروش فوق العاده عرضه شدند. در فروش فوری محصولات سایپا ویژه شهریور 1400، خودروها حداکثر 90 روزه تحویل ثبت نام کنندگان می گردد.

17 شهریور 1400
تعداد: (72)