کسب و کار

صدور سه روزه مجوز های مشاغل خانگی

خبرگزاری خبرنگاران-معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت کار، گفت: از امروز مجوز مشاغل خانگی به صورت آنی و سه روزه صادر می گردد.

19 اردیبهشت 1401

افزایش همکاری های UNWTO با اتحادیه اروپا در زمینه گردشگری

توسعه گردشگری پایدار در سرتاسر اروپا موضوع محوری مطرح شده در توافقنامه بین سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) و مجلس اروپا است.

12 اردیبهشت 1401

فروشگاه های دیجیتال نینتندو Wii U و 3DS سال 2023 تعطیل خواهند شد

کمپانی نینتندو به تازگی اعلام نموده که امکان خرید بازی به صورت دیجیتال برای کنسول های Wii U و 3DS در سال 2023 میلادی متوقف خواهد شد. از طرفی دیگر امکان دانلود محتوای رایگان از جمله دموهای بازی هم امکان پذیر نخواهد بود.

3 اردیبهشت 1401

قیمت روز گوشی موبایل 27 آذر

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 27 آذر را مشاهده می کنید.

14 اسفند 1400

تحول گردشگری در جهان هوشمند

گردشگری و تحول دیجیتالی شعار روز جهانی گردشگری در سال 2018 است و لازم است در دستور کار توسعه شهرها قرار گیرد.

13 اسفند 1400

اعضای تازه هیات مدیره سایپا معرفی شدند

تهران (پانا) - سه عضو تازه هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا معرفی گشتند و بر این اساس علیمردان عظیمی به عنوان رئیس هیأت مدیره و محمدعلی تیموری به عنوان مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا معرفی گشت.

29 بهمن 1400

پیش بینی بورس در زمستان 1400 ، فرایند رشد بورس شروع شده است؟

به گزارش خبرنگاران، بازار سهام پس از افت و خیزهای فراوان در هفته گذشته طی چهار روز معاملاتی پیش فرایند رو به رشدی داشته است. کارشناسان معتقدند این فرایند ماندگار است و احتمال بازگشت شاخص کل بسیار کمرنگ است.

24 بهمن 1400

کنفرانس کارآفرینی اجتماعی با رویکرد گردشگری برگزار می گردد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، کنفرانس کارآفرینی اجتماعی با رویکرد گردشگری برگزار می گردد.

20 بهمن 1400

رونمایی از پوستر فیلم مستند روزهای ناتمام

تهران (پانا) - پوستر فیلم مستند روزهای ناتمام به کارگردانی مهدی قربانپور و با طراحی پریسا شکیب و عکس ساتیار امامی رونمایی شد.

18 بهمن 1400

ماسوله؛ مقصد گردشگری زیبا و متفاوت در زمستان (قسمت دوم: بازار ماسوله)

بازار ماسوله یکی از بخش های دیدنی و زیبای گردشگری در شهر ماسوله است که به علت قرار داشتن در قلب این شهر زیبا، قدم زدن در آن بسیار لذت بخش است. در قسمت دوم از گزارش اختصاصی خبرنگاران گشتی در بازار ماسوله می زنیم تا ببینیم در این بازار دوست داشتنی چه اجناسی...

16 بهمن 1400

معرفی دانشنامه جامع سوله سازی

از آنجا که ایران یک کشور در حال توسعه می باشد، رشد شهرک های صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از ارکان اصلی شهرک های صنعتی سوله ها هستند.

1 بهمن 1400

شرایط پرداخت وام 10 میلیونی به سرپرستان کرونایی اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، احسان خاندوزی، وزیر امور مالی و دارایی امروز خاطرنشان کرد که وام 10 میلیونی قرض الحسنه به سرپرست کرونایی خانوارها داده می گردد.

29 دی 1400

قیمت انواع روغن زیتون در بازار

روغن زیتون بی بو کریستال طلایی با میزان 500 میلی لیتر به قیمت 119 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

16 دی 1400

طرح توزیع یارانه کتاب اقتصاد نشر را می چرخاند

تهران (پانا) - پدرام پاک آیین طرح توزیع یارانه کتاب به وسیله کتابفروشی ها را به عنوان گامی در راستا توسعه پایدار حوزه کتاب مطرح کرد و معتقد است این نوع حمایت های مقطعی و مسکن ممکن است اثر گذرا و موقت خود را در اقتصاد نشر بگذارد اما می گردد از آنها به عنوان...

11 دی 1400

بررسی بورس های جهان، رکورد شکنی ها در وال استریت ادامه دارد

خبرنگاران- شاخص های اصلی وال استریت باز هم رکورد تازه ثبت کردند.

9 آذر 1400

خداحافظی سارقان با خانه شما با قفل دیجیتال

رپرتاژ آگهی- این روز ها استفاده از قفل های دیجیتال به منظور افزایش امنیت ساختمان ها و حفاظت از لوازم با ارزش افزایش پیدا کرده است. قفل هایی هوشمند که با استفاده از به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته می شوند و باز کردن آن ها تنها به وسیله خود فرد امکان...

8 آذر 1400

تداوم خروج پول از سهام ، پیش بینی بورس امروز اول آبان

به گزارش خبرنگاران، هفته گذشته شاخص کل بورس و هم وزن با نوسانات زیادی همراه شدند. در آخرین روز معاملاتی شاخص کل در کانال یک میلیون و 436 هزار واحد بسته شد و در طول هفته گذشته مجموعا تغییری را ثبت نکرد.

22 آبان 1400

10 گوشی موبایل محبوب در خبرنگاران (17 مهر 1400)

برخی برندهای گوشی نسبت به سایر گوشی ها میان کاربران از اقبال بیشتری برخوردارند و فروش بهتری را تجربه می نمایند. در این مقاله به رسم هر هفته، محبوب ترین گوشی ها میان کاربران فروشگاه اینترنتی خبرنگاران را به شما معرفی خواهیم کرد. انتخاب های این مطلب بسته...

4 آبان 1400

آنالیز و معرفی هتل های معروف تهران

هتل هایی در شهر بزرگ تهران وجود دارد که تمامی امکانات مورد احتیاج افراد برای اقامت مطمئن و بدون دغدغه و باآرامش در آن به چشم می خورد و آمادگی استقبال و پذیرایی از مخاطبان خود را دارد.افراد بی شماری هستند که حتی برای اقامت کوتاه مدت هم دارا بودن امکانات...

18 مهر 1400

زیروبم نظام توزیع

تهران (پانا) - مردم از گرانی گلایه می نمایند و مسئولان از مبارزه با آن می گویند. در نهایت آنچه پیداست نه فقط تورم افسارگسیخته که هر روز بخشی از سفره معیشت را می بلعد، بلکه تشتت و یکسان نبودن قیمت کالاهاست.

5 مهر 1400
تعداد: (100)